четвъртък, 11 февруари 2016 г.

Коледно албумче за приятелка

Здравейте! Незная за вас, но мен много по-лесно ме хваща вдъхновението да направя нещо за свой близък, отколкото за себе си. Наближат ли коледните празници и ми се приисква да благодаря на приятел за милите жестове и подкрепата. И ако познавате Ivelina Cholakova, позната в интернет пространството като Дамаянти веднага ще ме разберете, защо ви се иска да я зарадвате, жена с много голямо сърце и талант. http://www.fotodls.com/2016/02/svatba_3.html Коледното албумче го направих от мукава и хартии на Dovecraft - 8''x8'' Paper Pack - Krafty Christmas. Подготвих и едно пликче с елементи, които да може сама да аранжира спрямо снимките си, така че да не я ограничавам в избора и. Надявам се, да го напълни с много хубави семейни мигове.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментарът ти е важен за мен!Благодаря!!!
Thanks a lot for your coments!!!