сряда, 23 март 2011 г.

Paisley Me

Веднага се влюбих в тези оригинални и живописни пилета. Напомнят ми за великденските яйца и пиленца в кошницата с разнообразните им краски. Разбира се вашата асоциация може да е съвсем различна за цъфнали дръвчета и пеещи птички или за приказни сюжети...Въпросът е, че тези пилета провокират въображението и творческия импулс.

Immediately fell in love with these original paintings and chickens remind me of Easter eggs and chicks in the basket with their diverse colors. Of course, your association may be quite different for the blossoming trees and singing birds or fairy stories ... The point is that these chickens imagination and creativity.


Paisley Me - Goodie Bundle {CU} by Miss Tiina
http://www.sugarhillco.com/shop/Paisley-Me-Goodie-Bundle-CU/
5 brand new packs for just 5 bucks!
This goodie bundle includes 8 layered background patterns in .PSD & .PNG & 52 vector images in .AI, .PSD & .PNG all original & drawn in Adobe Illustrator.

8 коментара:

  1. Както винаги си се справила страхотно Нел!
    Много свежа и красива картичка за празника!!!
    Пилето е разкошно, както и цялата декорация!
    Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Много свежи цветове!Много ми харесва и с тези малки цветченца струва ми се че на ръка си ги рязала....Голяма играчка е паднала....Много сладурско :))))

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви момичета! Наистина на ръка си режа всичко, да не е прецизно, но все още нямам читави пънчове, но пък имам здрави нерви:)))
    Thanks а lot zotova, Fabienne et Franck !!!

    ОтговорИзтриване
  4. Нели, у тебя очаровательные работы, какая ты молодец! я рада, что письмо дошло, и тебе понравилось, я так боялась, что его вернут)

    ОтговорИзтриване
  5. How unique and pretty! Thanks so much for your kind comment at my blog! xx

    ОтговорИзтриване
  6. Vinagi se radvam, da otkrija novi prijetelki, osobeno bulgarki, koito sa tolkova sruchni. iskam da ti blagodarja za hubavite dumi na mojat blog! ~gerry~

    ОтговорИзтриване

Коментарът ти е важен за мен!Благодаря!!!
Thanks a lot for your coments!!!